that's a wrap

Åh hörrni vad jag är hög på livet just nu! Idag spelade jag och Jenny in hela vår scen på en och en halv timme. Nio tagningar totalt vart det. Är så jääkla nöjd! :D Och trots att vår scen var jobbig, så var det så himla kul att man ville ju nästan inte sluta. Men nu är det över, och nu är det bara att vänta på sista (WUÄÄÄH!) lektionen på Cinemantrix då vi ska få se allas färdigklippta scener! Är så PEPPAD!

Har nu tagit en lååång dusch för att få bort all skit jag hade på händerna och all svett. Struntade i att duscha flera dagar innan inspelningen för att få in rätta feelingen. Kan ju tala om att jag kände mig lagom jätteäcklig när jag gick från studion, haha.

Bilden är inte från idag, den är från då vi fick stå bakom kameran och sköta allt själva. Här står jag och sköter kameran och lyssnar på hur ljudet är. Bilden är så liten eftersom jag knöck den från deras hemsida ;)
Kurser | |
Upp