Inspelning.

Hej på er!
Just nu sitter jag helt slutkörd och fryssen på bussen påväg hem. Har nämligen varit i Stockholm sedan tidigt imorse med Julia på filminspelning! Kanske lite fel att säga filminspelning, men det var en musikvideo. Vet inte hur mycket jag får säga, så ni får nöja er med att det var en musikvideo tills den 24 februari. Då ska vi på releasefesten! Då kan jag tala om mer och visa bilder :D det var hur som helst SKITKUL!! Älskar den här branschen! Att få arbeta som statist/skådespelerska är verkligen det jag vill göra och kunna försörja mig på i framtiden. Och man måste ju börja någonstans, eller hur? ;)
 
Det var därför jag var så glad igår när jag hade pratat med Julia! Hon hade sökt om detta jobb och tog med mig. Hur snäll?!? Bäst ❤️
 
Ni får två snigga bilder på mig och Julia. Den ena i vanligt ljus och den andra i nattklubbsljus (ohyeah)

Inspelningar, Små korta recensioner | |
Upp