Inspiration

 
Kass instagrambild, men vad gör man när man bara har med sig mobilen som kamera..?

Förra måndagen var det dags igen! Var på ytterligare ett inspirationsseminarium på Bio Rio. Denna gång med Leif Andrée! Och O-M-G vilken snubbe! Alltså det var nog det mest spännande seminarium jag varit på, så jäkla grym han är! Var helt fast under hela seminariet. Är alltid en sådan person som gäspar när jag sitter still för länge, men den här gången gäspade jag inte en enda gång. Då kan det bara betyda att det var kick-ass bra, haha.

Det var alltså en hel månad sedan jag bloggade sist? Herrejisses, inte ok. Måste börja va lite mer aktiv för tusan. Har iallafall sökt en massa jobb, men känner mig ganska färdig med statistroller utan repliker nu.. Så det är liksom inte lika kul att söka på statist.se. Vettetusan var man hittar alla jobb. Det gäller väl bara att gå på massa mingel och liknande event för att knyta kontakter. Måste ju dela ut mina nya fräscha visitkort ;)

Känner att jag måste införskaffa en bättre kompakt digitalkamera. En liten en. Som jag kan ha med mig överallt. If I was a rich girl...
Allmänt | Leif Andrée, seminarium | |
Upp