Baby you're so classic

 
Jag är verkligen en sucker för filmaffischer och filmomslag! Och jag tänkte att jag ville fylla upp vår vägg i köket lite. Så då skrev jag ut 20 olika filmomslag till filmer jag bara älskar (ja, Emil fick vara med på ett hörn också ;) ), målade baksidan av ramen svart och satte fast omslagen. Och jag är så himla nöjd!! Det är inget mästerverk och det ser väldigt hemgjort ut, men I LOVE it! Nu är det inte så tomt här i köket längre :)

Just nu sitter jag vid köksbordet och försöker få lite "jobb" gjort. Bland annat håller jag på och bankar in min monolog jag gjorde på min audition för Actors Studio förra året in i huvudet igen, haha. Ska nämligen köra den igen imorgon efter vår röstlektion.

Alltså jag svävar fortfarande som på små moln efter gårdagen! :D Kommer nog kunna leva på det några dagar till, haha.
Allmänt | |
#1 - - Lena:

Men åh det där var ju riktigt läckert! Så sjukt snyggt :D

Svar: Åh tack så mycket! Är väldigt nöjd :D
Denise Wessman

Upp