Hello Actors Expo

Bilder från dagen!

Holy SHIT vad fantastiskt kul jag haft idag! Åkte med några från klassen till Filmhuset på Sveriges första skådespelarmässa. Riktigt genidrag måste jag säga! Träffade så otroligt många härliga människor, och typ drygt tio pers som jag kände?? Galet roligt!! :D 
 
Var på öppen casting för Stenmarks Casting, minglade, snackade med utställare och gick på Fredrik Wagners föreläsning, som förövrigt var himla givande och inspirerande! Direkt efter det var det en föreläsning med Regina Hedman, som är Robert Gustavssons agent. Och Robert själv dök upp på scen lite sådär oväntat och pratade & svarade på frågor. SÅ KUL!! Asså love him.
 
Hela den här mässan var ett så extremt genialiskt initiativ av Michael och Joy! Kommer 100% gå nästa år också. Längesedan jag hade så här kul, haha! Och så var det tokroligt att umgås med sköningarna från min fina klass!
Allmänt, Event | Hello Actors, Hello Actors Expo | |
Upp