Action - CUT - reset!

Hejsan!

Alltså jag vet inte vart jag ska börja, haha. Men dom här två dagarna har varit två av dom bästa dagarna i mitt liv! (och kallaste, ni kan aldrig förstå hur kallt det var..) Det här är fan mitt drömjobb :D Kan inte säga så mycket om inspelningarna dock, eftersom allt sekretessbelagt. Men i söndags gjorde vi 69 tagningar av en och samma scen, haha. 69 tagningar! Asgrymt. Och det var så kul så jag vet inte vad jag ska ta mig till :D och vilken service alltså. Man blev uppassad hela tiden, ganska nice om jag får säga det själv. Och alla, verkligen ALLA, var supertrevliga och asmysiga! Vi på det orientaliska flaket (vi var fem styckna, Sussie och Benji från teatern var två av dem) fick fett mycket beröm, haha. Bland annat av självaste David Fincher (!!!), han sa "bravo!" två gånger och klappade händerna åt oss en gång, hehe. Vet ni inte vem han är bör ni googla honom genast. Idag var det betydligt kallare, och inte lika kul som igår. Men det var ändå jätteroligt. Jag känner att jag bara svamlar just nu, haha. Men jag är skapligt trött ska ni veta. Gick upp 20 över tre i söndags och fyra idag. Så snart ska jag hoppa in i duschen, tvätta ur mina fina lockar och tvätta bort det fantastiska sminket. Och till sist sooova, så jag orkar gå till skolan imorgon.


(David's autograf fick jag med mig hem också!)
Inspelningar, Små korta recensioner | |
Upp