Volontäris

Yohooo!
Som vanligt går det typ elva år mellan mina inlägg här på bloggen... Och sedan sist har det hänt en HEL del om man säger så. Men kikar in här nu för att tipsa er om att ni borde gå på Stockholm Filmfestival! Själv jobbar jag där som volontär. Står i dörren och släpper in publiken till filmerna. Ett superplus är ju att jag får kolla på alla filmerna gratis! :D Igår såg jag en asiatisk ASBRA film som hette "Alice in Earnestland", och idag fick jag kolla på "Listen to me Marlon", vilket är en dokumentärfilm om just Marlon Brando. Så himla bra och fin film! Rekommenderar er att se den om ni är ett Marlon-fan! :)

Just nu sitter jag på tåget påväg hem. Imorgon är det dags för mitt tredje pass, och på fredag och lördag jobbar jag mina sista pass. Hur som helst tycker jag att ni bör överväga att gå på festivalen ;)



Event | Stockholm filmfestival | |
Upp