The wizard of Oz


Åh ÄNTLIGEN har jag sett denna fantastiska film! Har velat se denna oändligt länge, och till min lycka visades den på SVT2 tidigare idag. Det är alltså The wizard of Oz, från 1939 med Judy Garland i huvudrollen som Dorothy. Kan bara säga att jag älskade den! Och oh-my-goodness, Judy! Sååå bra och toksnygg! Nu kan jag ta bort post-it lappen på den sidan i boken iallafall ;)

Idag har jag inte lämnat lägenheten en enda gång. Vi har haft pyjamas på oss hela dagen, ätit massa onyttigt skit och beställt hit pizza. På tolvslaget ska vi kasta bort allt onyttigt vi har (lite symboliskt sådär) och sedan leva ett nyttigare liv. Ni anar inte hur mycket jag längar! Ska redan imorgon ta mig ett pole-pass och Emil ska ut och springa. Och sedan ska jag ta tag i CVt och det där ni vet. HEJA OSS! :D

Och ett stort GOTT NYTT ÅR till er fina människor! 
"Recensioner", Allmänt | Trollkarlen från Oz | |
Upp