Diamonds are a girls best friend

 
Men hey vad längesedan jag skrev! Har endast jobbat på förskolan på senaste tiden och har inte haft något att blogga om. Har även hunnit med att packa ner i stort sett hela mitt rum! Ni som har varit här och sett hur mycket prylar jag har kanske förstår min lilla stolthet över att ha lyckat packa ner det mesta. Har faktiskt fått massa hjälp av Frida också, så jag ska inte ta åt mig all ära.

Bilderna ni ser här ovanför var till min fotoläxa förra veckan. Vi skulle tolka musik, och jag blev himla nöjd med resultatet. Det blev läraren och de andra också, så tummen upp för det!

Nu har jag det heeeelt tomt på skådisfronten tyvärr. Därför funderar jag på att försöka mig på att skriva ett eget kortfilmsmanus! Ska verkligen testa, så vi får se hur det blir med det ;)
Kurser | Diamonds are a girls best friend, Foto | |
Upp