Rehearse


Men hey!
Som ni kanske märkt har jag inte bloggat på ett tag. Har helt enkelt inte gjort så mycket film- och skådespelarrelaterat på senaste tiden. Och jag har ju lovat mig själv att inte skriva så mycket om resten av mitt privatliv. Så då blir det tyst här ibland.

Igår var jag faktiskt på en fotokurs med min farbror. Fick det i födelsedagspresent av honom. Sjukt spännande kurs måste jag säga! Och ikväll var tanken att jag skulle till Kulturama, men så blir det inte. Sitter iallafall och panikpluggar repliker. Har av någon anledning sjukt svårt att lära mig det här manuset. Fattar inte vad problemet är... Har liksom haft flera veckor på mig att lära mig dem, men det vill inte sitta. Så vi får väl se hur det går sen när man ska leverera...
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

vad fin du är på din header!

Svar: Åh nämen tack så mycket! :)
Denise Wessman

Upp