Ibland är det kul att jobba. Synd att man inte får betalt bara.


Hey!
Var ju som sagt i Sälen i helgen. Välbehövligt måste jag säga. En paus från det mesta liksom. Guld värt.

Idag har varit lite utav en latdag. Hade planer som tyvärr blev inställda, men fick då mer tid till att fixa annat. Sitter och jobbar lite via datorn (samtidigt som jag kollar på Seinfeld, hehe). Ni vet sånt där jobb som man inte får betalt för. Går igenom mail, söker skådespelarjobb, fixar med hemsidan, osv. Samtidigt antecknar jag lite i min heliga bok. Har några gamla anteckningar från Ymperia jag inte haft tid att renskriva, så passar på nu. För första gången på nästan fyra månader känner jag mig kreativ.

Får jag inte jobb på förskolan imorgon blir det nog att jag gör samma sak då som idag. Troligtvis på fredag också. Hade planer även då som inte blir av. På lördag blir det Ymperia och på söndag är det inspelning och sen bio med Frida. Sådär ja, nu kan ni resten av min vecka ;)
Allmänt | |
Upp