new in


HEY!
Har tillbringat helgen i Sundsvall med min fina släkt på pappas sida. Vi gör det varje år, så nu var det dags igen! Hur härligt som helst ju. 

När vi var där och shoppade kikade jag in på Akademibokhandeln. Hittade självklart massor av böcker jag ville läsa, men dessa två kunde jag bara inte lämna. 100 Klassiska filmer, och även Romeo & Julia på både svenska och engelska! SPÄNNANDE!!! Är så exalterad så ni anar inte. Har kollat igenom hela film-boken och markerat upp de filmer jag ännu inte sett, så när jag sett en film i boken tar jag bort den lappen. Smart va!

Och som ni ser så har jag en del att kolla på ;) Älskar böcker som dessa.
Allmänt | |
#1 - - Mia:

Hej! Finns sådana böcker på lätt/gammal/vår engelska också, dom är tok bra om man vill läsa det på eng! Kommer inte ihåg vad serien kan heta... Gula böcker är det... En skådespelarbokhandel på Sunset i Holywood har dom. Man kan kanske beställa. :) (Se längst ned i mailet också).

Samuel French Theatre & Film Bookshop

7623 Sunset Blvd
Hollywood, CA 90046
Hollywood

Phone number (866) 598-8449

Business website samuelfrench.com

http://www.samuelfrench.com/p/31386/a-midsummer-nights-dream

Det finns sådana böcker om många av hans grejer! Toppen om man vill förstå den gamla/svåra engelskan och ska göra "scen study".

Upp