Ja, vem vet?

 
I fredags fick jag ett trevligt samtal från Joakim Nätterqvist. Han berättade att dom hade fått ett avhopp i klassen på Actors Studio, och undrade ifall jag hade möjlighet att gå där iallafall, trots att vi bestämt att jag skulle söka nästa år. Han skulle höra av sig idag (eller så skulle jag höra av mig, kanske missuppfattade allt) eftersom det stod mellan mig och en annan person. Har inte hört något från honom så jag tänker anta att den andra personen fick platsen. Tråkigt, men det kanske är bäst så.

Byggde nog upp förväntningarna lite för mycket skulle jag tro, haha. Men tänker fortsätta med min plan som gick ut på att jobba, tjäna pengar, gå på kurser och inspelningar, och sen söka igen nästa år ;) Och imorgon är det första kurstillfället på Kulturama ju!

UPDATE: Fick nu ett samtal, och som jag trodde var platsen tagen. MEN, han kom med himla bra och roliga nyheter för mig ändå! SÅ GLAD!
Allmänt | |
Upp