KEYSI & FILM FIGHTING


Igår var jag och Julia på en himla spännande sak. Det var en blandning mellan workshop, seminarium och casting program. Vi fick köra Keysi och film fighting! Keysi är en form av kampsport uppfunnen av Justo Dieguez, som för övrigt har arbetat med fighting scenerna i de två senaste Batmanfilmerna! Justo var grym, googla honom om ni vill veta mer vad han gjort, och han lärde oss en hel del. Och vilket jävla pass det vart!! Vi hade fått uppfattningen om att vi skulle "röra oss lite". Men har aldrig någonsin svettats så mycket! Och har aldrig förr haft en så hemsk träningsvärk som jag har idag, haha. Men det var så grymt kul! Fick även ett diplom som jag kan visa er senare.

Mot slutet hände det dock en liten grej som gjorde att jag fick föras till sjukhuset med ambulans. För att förklara det kort: fick som ett "slag" mot örat och det ena ledde till det andra och jag mådde inte alls bra. Som tur var fanns det kunniga personer på plats som kunde hjälpa mig tills ambulansen kom. Dessutom hade jag världens bästa Julia som var vid min sida hela tiden och underlättade allt för mig. Fan vad jag älskar den tjejen, vad skulle jag göra utan henne? ♥ Är självklart också otroligt tacksam för alla som hjälpte mig!

Kvällen avslutades dock med ett galet spännande besked! Vill inte säga för mycket, men ni får som vanligt veta
mer sen :D

OCH, om ni undrar varför det nästan alltid blir mobilbilder nu på senare tid, kan jag tala om att det beror på att min kamera är inne på lagning..
Kurser | Film fighting, Keysi | |
#1 - - Julia:

Åh gumman, blir rakt tårögd :') allt för dig! <3 <3 <3

Svar: Bästa du, puss! <3 <3 <3
Denise Wessman

Upp