KEYSI WORLD


Fick dessa bilder från i lördags på mailen! Jisses, har fortfarande sån fruktansvärd träningsvärk. Haha klarar liksom inte ens av att öppna kylskåpet?!?!

Under sommaren har det varit riktigt dåligt med statist- och skådespelarjobb (och även kurser) för min del. Men nu börjar det verkligen gå åt rätt håll igen! High five för det. Och as usual, mer om det senare :)

Idag har jag googlat som en galning efter olika fotografer i Stockholm och Uppsala. Det är ju viktigt att ofta ta nya bilder. Och jag har inte fotats sedan i maj... Inte bra. Visserligen tog jag de bilderna själv, och känner nu efter att ha sett Julias fantastiska bilder att jag skulle vilja prova på att gå till en professionell fotograf och fixa lite studiobilder. Måste dock fortsätta leta då alla är så hutlöst dyra...

MEN uppdaterar er om jag lyckas hitta någon vettig. Nu är det dags för sängen, för imorgon är det tisdag och det betyder filmskådespelarteknik på Kulturama!
Allmänt, Kurser | Film fighting, Keysi | |
Upp