Not Cool

(2014)
 
Det här är en lite annorlunda recension. Detta är en film som ni faktiskt kan se på YouTube just precis nu. Det här är precis min typ av humor! Älskar den här filmen, haha. Men jag tror att anledningen till varför jag tycker om den så mycket är just för att jag är ett extremt Shane Dawson-fan! (Och Drew Monson såklart!) Har följt honom på YouTube under en längre tid och han är så jäkla rolig! Tyckte han gjorde en strålande insatts i filmen! 

Han har även gjort två kortfilmer som är baserade på hans bok "I hate myselfie", dem kan ni också se på YouTube (rekomenderar er att göra det, dör typ av garv).

Tycker hur som helst filmen är klockren, välgjord, lättsam och framför allt ROLIG! Kan även tycka att den förtjänar mer uppmärksamhet. Den är väldigt uppmärksammad i USA dock, men har inte hört någonting om den här i Swedenland (omg Jonas Hallberg typ bor i min hjärna).
 
På IMDb fick den 5,2/10. Mer om filmen och hela rollistan hittar ni här
 
HELA filmen:
 
Av mig får den 4 av 5 Denise
 
"Recensioner" | Not Cool, Shane Dawson | |
Upp