HEADSHOTS


Här har ni några få av de bilder som tog under fotograferingen! Är jättenöjd med alla bilder, och ska nu ta tag i att ladda ner och fixa resten av bilderna! Så senare kan jag publicera fler bilder :) Lika bra att passa på nu när jag är toksjuk och inte kan jobba... Ligger bara hemma här och hostar & snorar. Jaaa stackars mig, eller hur?

MEN, nu ska ni få lite info om grabbarna jag gick till för fotograferingen. De heter Jonathan och Markus, och Jonathan var kameraman under inspelningen av Tre Vingar där jag spelade huvudrollen. Han och Markus har ett eget företag som heter Red Circuit. Ni kan läsa mer om hur dom jobbar, kontakt och priser på deras hemsida, klicka HÄR! Priserna är superbra med tanke på hur duktiga och seriösa dom är! Ni kan även gilla dem på Facebook, go give them som love!
Allmänt | Red Circuit | |
#1 - - Melinda :

vad fin du är :O

Svar: Åh men tack! :D Och detsamma, snygging!
Denise Wessman

Upp