Ordning & reda


Jaha, här sitter jag i soffan och snörvlar. Har varit extremt sjuk i en vecka nu, och är riktigt less på detta. Har varken kunnat träna ordentligt eller jobba denna vecka.

Just nu har jag precis avslutat lite jobb framför filmen Fury (sjukt besviken på den btw...). Har varit duktig och förberett inför kursstart på onsdag. Ska ju gå en filmkurs några veckor framöver. Har övat på manuset vi fått som vi ska kunna tills på onsdag, så nu sitter det i skallen också! Har även skrivit upp alla kursdatum, inspelningsdatum och andra skådisrelaterade saker i väggalmanackan som jag får ha alldeles för mig själv. Känner mig så himla duktig och ordningsam, haha!

Imorgon kommer min fina Julia hit, så ska vi mysa och prata skit innan vi åker till Stockholm på öppet hus. Men mer om det sen såklart! ;)

Upptäckte även idag att jag har TRE hela creds på min IMDb! Alltså bara ni skådisar förstår min lycka.
Allmänt, Kurser | |
Upp