Manus


Vad gör man när det spöregnar? Jo, man sätter sig på balkongen och skriver ett manus!
Det är vad jag har sysslat med sedan klockan tre idag. Har i princip suttit konstant och skrivit i fyra och en halv timme. Börjar få lite ont i huvudet, så ska nog ta och avrunda här snart.

Håller alltså på med ett manus till en film som ska bli ca en timme lång. Det är till och med en thriller! :D Ååh jag är så jäkla pepp så ni anar inte! Så fort jag är klar med manuset ska jag sätta roller och sedan börja spela in! Kul kul kul kuuuuul. Har ju aldrig gjort en egen film förr, så detta blir en utmaning ;)

Om 11 dagar flyger jag, min boyfriend och hans familj till Thailand, så då blir det förmodligen tyst här igen. Men det är ni ju vana vid, eller hur? Vi har faktiskt redan börjat packa, hehe, ssssch!
 
Allmänt | |
Upp