Oscars 2015 - Best Dressed

Lupita Nyong'o, David Oyelowo, Zoe Saldana, Eddie Redmayne, Anna Faris, Channing Tatum, Anna Kendrick, Benedict Cumberbatch (minus frugan) & Chloe Graze.

SÅ HIMLA SNYGGA!!!
Detta var alltså mina nio favoritklädda från årets gala. Av någon anledning var det inte alls lätt att hitta bilder på alla. Har sökt som en galning och hittade ensambilder på alla utom Benedict (existerar det ens??)

Just nu har jag världens dipp... Känner mig så enormt omotiverad och är i ett sådant stadie där jag undrar "varför gör jag detta? Är det ens värt det? Kommer jag någonsin komma någon vart? Hur mycket mer ska man behöva stå ut med?" Osv... Har även ett enormt beslut att fatta. Har några månader på mig, men känner mig så sjukt stressad. Måste prata runt lite med olika människor och se om dom har något smart att säga. Men under tiden måste jag få tillbaka min motivation, för just nu känns det som att jag skulle kunna lägga av helt. Och den tanken skrämmer livet ur mig...

GLÖM INTE att jag uppdaterar instagram dagligen: @denisewessman
Allmänt | Oscarsgalan 2015 | |
Upp