Första veckan [check]

Hey!
Nu är min första vecka på Actors Studio Stockholm avklarad! Har haft tre mycket lärorika och känslomässiga första dagar. I måndags var det mest info som gällde. I tisdags och onsdags hade vi Jeffrey Glickman, och igår hade vi Stephen Rappaport. Idag kom jag knappt ur sängen dock, min jävla ryggfanskap krånglade efter att ha stått upp hela dagen igår. Så himla typiskt... Första veckan å allt. Tråkigt att missa Stephens lektion idag. Det var så sjukt kul igår ju!

I tisdags gick jag direkt efter skolan till Stockholm filmfestivals kontor och pratade. Ska nämligen jobba med biljettinsläppen under festivalen! :D Så taggad, haha!
 
Nu sitter jag och Emil proppmätta i soffan med pyjamas på och kollar på Fear the walking dead. Helt okej serie. Den slår ju dock aldrig The walking dead!!
 
Allmänt | |
Upp